30 maart 2011

Wie heeft Hermans kloten?

Beste mensen,


In het kader van mijn voorbereiding voor het weekendje Vlieland kom ik met een wat vreemde vraag: HEB JIJ DE CLUB-KLOTEN IN JE BEZIT?


Ik kan ze bij mij thuis niet vinden; ik kan me wel heel vaag herinneren dat ik ze aan iemand heb uitgeleend, maar weet niet meer aan wie. Graag krijg ik van een ieder een berichtje over de 'verdwenen' kloten: heb jij wellicht de kloten in je bezit en zo nee, weet je misschien wie ze wel heeft


Groet, Herman

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Herman,

Is inderdaad een wat vreemde vraagstelling, vragen of iemand kloten heeft om mee naar Vlieland te gaan.
Ik hoop dat je kloten op tijd boven water komen anders zal er iets anders moeten worden bedacht zoals bv: zaklopen, eieren ketsen, kaatseballen, wintertenen enz....

Gr,

Marc